Όλοι αγαπούν… την Google!

  • Δημοσιεύτηκε από

Web Hosting και Φιλοξενία αρχείων σε servers που προσφέρουν γρήγορη ταχύτητα, ασφάλεια και συνεχή λειτουργία

Θέλω η ιστοσελίδα μου να είναι πρώτη!

Το ζητούμενο για όλους είναι να ανέβουν όλο και ψηλότερα στην κατάταξη της Google για να κερδίσουν πελάτες και προβολή από τις αναζητήσεις. Λοιπόν, το πρώτο βήμα είναι να έχουμε ξεκαθαρίσει ποιοι είμαστε και τι προσφέρουμε, δηλαδή ποιες λέξεις-κλειδιά (keywords) μας χαρακτηρίζουν. Και αντίστροφα, όμως, η Google μας παρέχει χρήσιμα εργαλεία για να μάθουμε πως κατέληξαν οι επισκέπτες στην ιστοσελίδα μας. Βασικότερο βοήθημα που μας παρέχεται είναι το δωρεάν keyword planner, από το Google Adwords και όλο το φάσμα του Google Search Console, όπως, επίσης, το Google Analytics και το Trends.

Πως γίνεται αυτό;

Πολύ απλά! Για αρχή, χρειάζεται να δημιουργήσουμε ένα λογαριασμό στα Google Adwords, χρησιμοποιώντας το Gmail μας. Αν δεν έχουμε, φυσικά, δημιουργούμε ένα. Αφού συνδεθείτε, ενημερώνετε το μενού του keyword planner -στο «Search for new keyword and add group ideas”- σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας. Για παράδειγμα, ορίζετε ως χώρα στην οποία απευθύνεται η ιστοσελίδα σας την Ελλάδα, αλλά και φροντίζετε να αποφύγετε παρεξηγήσεις, όπως στην περίπτωση που έχετε ένα μπλογκ για την Όπερα, αλλά δε σας αφορούν οι χρήστες που ενδιαφέρονται για τον web browser Opera. Είναι, λοιπόν, πολύ βασικό να έχετε ξεκάθαρα στο μυαλό σας τι ακριβώς αφορά το διαδικτυακό σας εγχείρημα, ούτως ώστε να το δείξετε το ίδιο ξεκάθαρα και στις μηχανές αναζήτησης. Και αυτές με τη σειρά τους θα φροντίσουν να στείλουν στην ιστοσελίδα σας το αντίστοιχο κοινό.

Στη συνέχεια, μπορείτε να δηλώσετε το όνομα της δικής σας ιστοσελίδας για να σας δώσει η Google τις ιδέες της (Get Ideas). Ουσιαστικά, θα ξεχωρίσει τις βασικότερες λέξεις-κλειδιά που θα βρει στην ιστοσελίδα και θα σας παράσχει στατιστικά στοιχεία για τη χρήση αυτών των όρων. Παράλληλα, θα μπορεί να σας προτείνει και συναφείς ή παρεμφερείς λέξεις που μπορείτε να συμπεριλάβετε. Δηλαδή, κάτι σαν προσωπικός σύμβουλος.

Πως μπορώ να εκμεταλλευτώ όσα μου προσφέρει η Google;

Στα αποτελέσματα μπορούμε να δούμε στοιχεία ανά χρονική περίοδο ή που αλλού εμφανίζεται περιεχόμενο ίδιο με το δικό μας. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε πολύ εύκολα να διαπιστώσετε τι κάνετε σωστά, που μπορείτε να βελτιωθείτε, αλλά και τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας. Φυσικά, σας δίνεται και η επιλογή, με βάση αυτά τα στοιχεία, να δημιουργήσετε μια καλύτερα στοχευμένη διαφήμιση για τους χρήστες του Google. Μη σπαταλάτε άσκοπα το χρόνο σας προσπαθώντας να μαντέψετε τι ψάχνει το κοινό και μάθετε εύκολα. Ένα κύριο βήμα της σωστής και οργανωμένης επιχειρηματικότητας είναι η αναγνώριση των αναγκών του κοινού, αλλά και η αντίστοιχη προσφορά του ανταγωνισμού.

Επιπλέον, η Google μας παρέχει κι άλλα εργαλεία για να μάθουμε τις συνήθειες και τις προτιμήσεις του κοινού. Ένα από τα πιο χρήσιμα είναι το (Google Insights για τους παλιούς που πλέον ενώθηκε με το:) Google Trends, το οποίο μας βοηθά περισσότερο να ξεκαθαρίσουμε τι (ανα)ζητά ο κόσμος. Ο διαχωρισμός σε κατηγορίες και η ταξινόμησή τους ανά περιοχή δίνουν ξεκάθαρη εικόνα του τι επιπρόσθετο μπορούμε να συμπεριλάβουμε, γνωρίζοντας πλέον πως να διαχειριστούμε καλύτερα τις keywords της ιστοσελίδας μας. Χρησιμοποιούμε, δηλαδή, σαν βάση όσα στοιχεία μας παρέχονται, αντί να πρέπει να βαδίσουμε στα τυφλά.

Επειδή, όμως, το Trends «κανονικοποιεί” τα δεδομένα, δηλαδή, αν -για παράδειγμα- σας διάβασαν 100 άτομα στην Ελλάδα και 1.000 άτομα στην Αυστραλία, θα δώσει περισσότερη σημασία στις καταχωρήσεις από την Αυστραλία και θα παραβλέψει τη μεγάλη απήχηση που έχετε στη χώρα μας, η Google παρέχει απλά νούμερα και πίνακες, με το -επίσης δωρεάν- Analytics, όπου βρίσκονται οι αναλυτικές πληροφορίες για την επισκεψιμότητα του site σας.

Βασικά στοιχεία του Google Analytics αποτελούν το που στάθηκαν οι επισκέπτες σας, πως κατέληξαν στη σελίδα σας, πόσες μοναδικές επισκέψεις είχατε και πολλά άλλα παρόμοια. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να εγγραφείτε στην υπηρεσία Analytics και να την ενσωματώσετε στον κώδικα της ιστοσελίδας σας για να αρχίσει η συλλογή στοιχείων. Σύντομα, θα είναι διαθέσιμα και τα στοιχεία που συνέλεξε η Google, ενώ είναι προφανές ότι θα αρχίσουν να ξεκαθαρίζουν μετά από λίγο καιρό.

Σωστή χρήση meta tags και meta keywords

Μη νομίζετε, βέβαια, πως αρκεί να διαβάζει και να ερμηνεύει κανείς τα δεδομένα που προσφέρονται. Κάθε διαχειριστής ιστοσελίδας οφείλει να βοηθά την Google και τις μηχανές αναζήτησης γενικότερα στο δύσκολό τους έργο. Ένα βήμα -το λιγότερο σημαντικό- είναι η χρήση meta keywords και meta tags.

Η κυριότερη, όμως, πηγή πληροφοριών (που δείχνει, δηλαδή, στην Google τι αφορά και τι πραγματεύεται η ιστοσελίδα μας) είναι οι τίτλοι και η περιγραφή κάθε ενότητας. Παρέχουμε -για να το πούμε απλά- στην Google μιας μορφής χάρτη, για να κινηθεί καλύτερα στα δεδομένα της ιστοσελίδας και να αναγνωρίσει πιο εύκολα που υπάρχει τι. Σε κάθε ενότητα της ιστοσελίδας πρέπει να ορίζουμε ξεκάθαρο τίτλο (μοναδικό για κάθε σημείο της) και αντίστοιχη περιγραφή. Αν, για παράδειγμα, σε ένα άρθρο με SEO tips βάλουμε τίτλο «Κατασκευή Ιστοσελίδας” και περιγραφή «οι οικονομικότερες και ωραιότερες ιστοσελίδες του κόσμου”, η Google δεν πρόκειται να καταλάβει σωστά τι αφορά το περιεχόμενο.

Επίσης, είναι καλό ο τίτλος που θα επιλέξουμε να είναι ευσύνοπτος και να τραβάει την προσοχή, γιατί, πέρα από την Google, θα τον διαβάσουν και πραγματικοί χρήστες. Στην Google, μάλιστα, εμφανίζονται μόνο οι 70 πρώτοι χαρακτήρες, επομένως είναι προτιμότερο να βρίσκεστε εντός ορίων.

Όσον αφορά την περιγραφή, χρησιμοποιείται για να δώσει στον επισκέπτη μια καλύτερη ιδέα περί τίνος πρόκειται και είναι εξίσου σημαντική. Βέβαια, εδώ έχουμε δυνατότητα για περίπου διπλάσιες λέξεις που θα εμφανιστούν και μπορούμε να είμαστε αναλυτικότεροι.

Γενικότερα, πέρα από τη σωστή σύνταξη τίτλου και περιγραφής, μπορούμε να επωφεληθούμε και από την παρουσία κάποιων keywords (λέξεις-κλειδιά). Αρκεί να έχουμε πάντα στο νου μας ότι δεν αραδιάζουμε απλά λέξεις που θα τραβήξουν τις μηχανές αναζήτησης. Χρειάζεται κείμενο ικανό να τραβήξει τον επισκέπτη ή όποιον ψάχνει πληροφορίες σχετικά με το εκάστοτε αντικείμενο.

Συχνά, η διαδικτυακή παρουσία σημαίνει αποστασιοποίηση από την αγορά και το κοινό. Κάτι τέτοιο, όμως, δε σημαίνει πως κάθε εταιρεία είναι αναγκασμένη να μείνει στο σκοτάδι και να μη γνωρίζει τι κάνει σωστά στην ιστοσελίδα της ή πως να ενισχύσει περαιτέρω τη διαδικτυακή της παρουσία. Εκεί ακριβώς εφαρμόζονται όλα τα παραπάνω και απλώνει χείρα βοηθείας η Google. Γιατί, ακόμη κι αν δεν ξέρετε εσείς, η Google ξέρει (τα πάντα)!

Με αυτόν τον τρόπο θα μπορείτε να σχηματίσετε ξεκάθαρη εικόνα για το τι αρέσει και τι όχι στους επισκέπτες και τους πελάτες σας, πως σας αναζητούν και πως σας βρίσκουν ή από που προέρχονται και ανάλογα να ενημερώσετε την ιστοσελίδα σας.

Εσείς μήπως προσπαθούσατε μέχρι τώρα στην τύχη να προωθήσετε την ιστοσελίδα σας;

Το άρθρο ανήκει στη κατηγορία Blog
Υποκατηγορίες

Αυτό το άρθρο έχει γραφτεί από την ομάδα της WebGrab η οποία κατέχει τα πνευματικά δικαιώματα.

Εάν θέλετε να αντιγράψετε ή να εκτυπώσετε αυτό το άρθρο παρακαλούμαι ακολούθηστε τους κανόνες εδώ "LINK"



Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Υπηρεσίες

  • Domain Names
  • Web Hosting
  • Ιστοσελίδες
  • e-shops
  • Εφαρμογές
  • Templates
  • Γραφικά

Υποστήριξη

  • Διαγνωστική Σελίδα
  • Γνωσιακή Βάση
  • Συχνές Ερωτήσεις & Απαντήσεις
  • Αίτημα Υποστήριξης

WebGrab

  • Προφίλ
  • Λόγοι Προτίμησης
  • Έργα
  • Blog
  • Συνεργασίες
  • Επικοινωνία