Το όνομα μιας επιχείρησης δημιουργεί την πρώτη εντύπωση στους υποψήφιους πελάτες της και δε χρειάζεται να τονίσουμε πόσο σημαντικό είναι το να γίνει η επιλογή του σωστά. Μπορούμε, όμως, να εξηγήσουμε ποιες παράμετροι πρέπει να ληφθούν υπόψη πριν προχωρήσετε στην οριστική επιλογή και κατοχύρωση του domain name σας.
Το domain name, βασικά, οφείλει να είναι ξεκάθαρο, σύντομο και εύκολο στην πληκτρολόγηση. Χρειάζεται, δηλαδή, όσο το δυνατόν λιγότερους χαρακτήρες για να αποτυπώνεται εύκολα στη μνήμη των χρηστών. Παράλληλα, αυτοί οι χαρακτήρες είναι καλό να μην μπερδεύουν το κοινό, δηλαδή, αν η επιχείρησή σας έχει τον τίτλο "Ευφορία", δε θα είναι κι εύκολο να μαντέψουν το σωστό url, κυρίως μεταξύ των επιλογών "euforia.gr" και "euphoria.gr", ενώ θα βρεθούν και μερικοί που θα δοκιμάσουν το "eforia.gr"! Έχετε πάντα στο νου πως, παρόλο που οι περισσότερες επωνυμίες είναι στα ελληνικά, θα χρειαστεί να μεταγραφούν σε αγγλικούς χαρακτήρες για την ηλεκτρονική διεύθυνση. Αν, βέβαια, νομίζετε πως είναι υπαρκτός ο κίνδυνος πολλοί να μπερδευτούν, κατοχυρώστε περισσότερα από ένα domain names που θα οδηγούν στην ίδια ιστοσελίδα για να αποφευχθούν παρανοήσεις.
Ένας άλλος παράγοντας είναι οι λεγόμενες keywords, δηλαδή λέξεις-κλειδιά που αφορούν τον τομέα δραστηριοποίησης της εκάστοτε ιστοσελίδας. Ιδιαίτερα όσον αφορά επιχειρήσεις που υπάρχουν από πριν την εποχή του Ίντερνετ, στις οποίες συνήθως η επωνυμία είναι το ίδιο το επώνυμο του ιδιοκτήτη, κάτι τέτοιο εξυπηρετεί. Το domain name "service_papadopoulos.gr" είναι σαφώς προτιμότερο από το σκέτο "papadopoulos.gr", γιατί βοηθά να ξεχωρίζει ανάμεσα στις χιλιάδες άλλες παρόμοιες ιστοσελίδες. Και αυτό είναι το τελικό ζητούμενο: ένα εύχρηστο και χαρακτηριστικό domain name. Παράλληλα, αν ασχολείστε με το εμπόριο υποδημάτων και η λέξη "papoutsia" συμπεριλαμβάνεται στο domain name σας, τότε η κατάταξη της ιστοσελίδας στις αναζητήσεις που αφορούν τον όρο "παπούτσια" θα είναι καλύτερη από ορισμένους ανταγωνιστές στων οποίων το domain name δεν εμφανίζεται αυτή η λέξη. Βέβαια, το να χρησιμοποιηθούν υπερβολικά πολλές λέξεις-κλειδιά, όπως στην περίπτωση "www.papoutsiaypodhmatapantofles.gr" μόνο κακό μπορεί να κάνει.