Ίντερνετ και Ιστοσελίδα

Guidelines

Έχουμε ετοιμάσει τον παρακάτω οδηγό για να μάθετε και να ανακαλύψετε τι ισχύει στον κόσμο του internet.

SCROLL

Να ξεκινήσουμε ΣΩΣΤΑ

 

Η δημιουργία ή η αναβάθμιση της ιστοσελίδας σας μπορεί αρχικά να φαίνεται δύσκολη και σύνθετη υπόθεση. Δεδομένου ότι το διαδίκτυο είναι γεμάτο από διαφορετικούς οδηγούς και εγχειρίδια αφιερωμένα στο συγκεκριμένο θέμα, ορισμένοι από εσάς μπορεί να συγχέονται ή να παρασύρονται από εσφαλμένες ερμηνείες.

Γι’ αυτό έχουμε συνθέσει αυτό το επεξηγηματικό άρθρο στο οποίο θα αναφέρουμε βήμα-βήμα όλα τα απαραίτητα στάδια για την δημιουργία μίας σωστής, λειτουργικής και κυρίως αποδοτικής ιστοσελίδας.

Εμπιστευτείτε μας και αφιερώστε λίγο χρόνο για να διαβάσετε τον οδηγό μας. Στο τέλος θα έχετε ξεκαθαρίσει τον ιδανικό συνδυασμό που θα εξυπηρετήσει τις ανάγκες της επιχείρησης αλλά και της τσέπης σας.

Δεν θα μπούμε σε τεχνικές λεπτομέρειες -που άλλωστε αφορούν τους ειδικούς (web developers)- αλλά θα προσπαθήσουμε να σας ενημερώσουμε απλά και κατανοητά για τις καλύτερες πρακτικές όσον αφορά τον κάθε τύπο ιστοσελίδας.

Τύποι ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ

 

Οι ιστοσελίδες ανάλογα με τις δυνατότητες που έχουν, χωρίζονται σε δύο βασικές κατηγορίες:
ΣΤΑΤΙΚΕΣ & ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ

Τυπικός Ορισμός

Στατική ιστοσελίδα είναι το website που αποτελείται μόνο από ένα τμήμα, το λεγόμενο front-end. Δεν υπάρχει back-end.

Κόστος Κατασκευής

Η δημιουργία μίας στατικής ιστοσελίδας, που θα καλύπτει βασικές λειτουργίες, απαιτεί πολύ λιγότερο χρόνο σε σχέση με μία δυναμική, λόγω της απλότητας και του σταθερού περιεχομένου που θα έχει.

Κατάλληλη Επιλογή

Προσωπικό ή Βιογραφικό site
Ιστοσελίδα Εκδήλωσης
Παρουσίαση Εταιρείας
Παρουσίαση Υπηρεσιών
Παρουσίαση Προϊόντων
Landing Pages

Τυπικός Ορισμός

Δυναμική είναι μία ιστοσελίδα που αποτελείται από ένα τμήμα front-end και από το διαχειριστικό τμήμα back-end.

Κόστος Κατασκευής

Η δημιουργία μίας δυναμικής ιστοσελίδας, μπορεί να καλύπτει εξειδικευμένες λειτουργίες, απαιτεί πολύ χρόνο για να δημιουργηθεί ο κώδικας της και αρκετό για να προστεθεί το περιεχόμενο της. Το κόστος είναι διπλάσιο σε σχέση με μία στατική ιστοσελίδα για ένα συνηθισμένο site και μπορεί να είναι αρκετά μεγάλο για κάτι εξειδικευμένο.

Κατάλληλη Επιλογή

Προσωπικό & Εταιρικό site
Ιστοσελίδα Εκδηλώσεων
Παρουσίαση Υπηρεσιών
Παρουσίαση Προϊόντων
Σελίδα για εφαρμογές
Ηλεκτρονικό κατάστημα – eshop

Η διαφορά επομένως είναι στον κώδικα, ο οποίος εξαρτάται από τις λειτουργίες και τις ανάγκες που θέλετε να καλύπτει η σελίδα σας στο ίντερνετ. Η απλότητα και η διαφορά σε τιμή για μια ιστοσελίδα όπου θα αφορά ένα σεμινάριο – εκδήλωση μπροστά σε μία ιστοσελίδα blog όπου κάθε ημέρα θα δημοσιεύονται άρθρα και θα κοινοποιούνται αυτόματα σε κοινωνικά δίκτυα και emails σίγουρα καταλαβαίνετε ότι θα είναι πολύ μεγάλη.

Πρακτικά Όχι. Θεωρητικά, με την προϋπόθεση ότι έχετε βασικές γνώσεις Html – προγραμματισμού, θα μπορούσατε να δημιουργείτε κάθε φορά ένα νέο αρχείο [post-1.html, post-2.html … post-233.html …] και κάθε φορά να γράφετε από την αρχή τον κώδικα για να εμφανίζεται το λογότυπο, το μενού και όλα τα σταθερά στοιχεία στο ίδιο σημείο αλλάζοντας μόνο το κείμενο του άρθρου. Στη συνέχεια το αρχείο αυτό θα έπρεπε να ανέβει στον σέρβερ σας. Ακόμη κι αν φτάνατε σε αυτό το σημείο θα έπρεπε να ανοίξετε ένα ένα όλα τα αρχεία και να προσθέσετε έναν σύνδεσμο προς το καινούριο άρθρο που δημιουργήσατε. Σκεφθείτε να είχατε 200 άρθρα…
Πέρα από την γρήγορη και εύκολη ενημέρωση που αναφέρθηκαν παραπάνω, η μία και μοναδική σκέψη που έχετε να κάνετε για να αποφασίσετε εάν χρειάζεστε στατική ή δυναμική ιστοσελίδα είναι η εξής :
Θέλετε ο επισκέπτης-χρήστης της ιστοσελίδας σας να μπορεί να σας στείλει κάποια στοιχεία ;Τα στοιχεία αυτά μπορεί να αφορούν σχόλια, εγγραφή μελών, πληρωμή με κάρτα, αποστολή τοποθεσίας μέσω gps ή Ip, και πολλά άλλα κατά περίπτωσηΕάν η απάντηση είναι ΝΑΙ, τότε ΝΑΙ χρειάζεστε μία δυναμική ιστοσελίδα.
Οι εφαρμογές στα κινητά είναι δυναμικά τμήματα κώδικα καθώς αλληλεπιδρούν με τον χρήστη και στέλνουν δεδομένα στη κεντρική σελίδα από τα οποία εξαρτάται το επόμενο στάδιο. Πχ Αποστολή της τοποθεσίας με σχόλιο “Χρειάζομαι ταξί” και στη συνέχεια ο διαχειριστής της κεντρικής σελίδας ενημερώνει έναν διαθέσιμο οδηγό που βρίσκεται κοντά στην περιοχή.

Ηλεκτρονικό Κατάστημα
ή Online Shop
ή e-commerce

Όπως και να το έχετε ακούσει είναι το ίδιο. Αφορά μια ιστοσελίδα που εξυπηρετεί το ηλεκτρονικό εμπόριο και είναι ικανή να ολοκληρώσει πωλήσεις χωρίς καμία βοήθεια από τον ιδιοκτήτη. Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι μία δυναμική ιστοσελίδα τόσο ισχυρή και με τόσο εξειδικευμένες λειτουργίες που ουσιαστικά αποτελεί μία τρίτη κατηγορία (στατική-δυναμική-eshop). Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα θα πρέπει να περιλαμβάνει τις εξής λειτουργίες:

Ένα ολοκληρωμένο σύστημα όπου καταγράφονται τα προϊόντα με τα χαρακτηριστικά τους και την διαθέσιμη ποσότητα.
Λειτουργία που επιτρέπει στους πελάτες να αγοράσουν πολλά προϊόντα μαζί και να πληρώσουν αθροιστικά για όλα.
Λειτουργία που επιτρέπει τον υπολογισμό του κόστους των μεταφορικών βάση του βάρους ή του μεγέθους των προϊόντων στο καλάθι.
Λειτουργία που επιτρέπει στους πελάτες να πληρώσουν με κάρτα, paypal, τραπεζική κατάθεση ή αντικαταβολή.
Κάθε πελάτης έχει την δική του καρτέλα όπου αποθηκεύονται όλες οι πληροφορίες κατά την πρώτη παραγγελία και είναι διαθέσιμες για κάθε επόμενη.
Λειτουργία που επιτρέπει την εμφάνιση λίστας με όλα τα προϊόντα που πληρούν τα κριτήρια που ορίζουν οι πελάτες, όπως το χρώμα και το μέγεθος.
Κάθε προϊόν αποκτά τη δική του σελίδα μέσα στο κατάστημα όπου αναφέρονται τα τεχνικά και όποια άλλα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά.
Λειτουργία που είναι απαραίτητη πλέον, για την εποπτεία του καταστήματος καθώς δείχνει πολλά περισσότερα πέρα από το σύνολο των εσόδων.
Κάθε παραγγελία εμφανίζεται μέσα στο πάνελ διαχείρισης όπου υπάρχει η δυνατότητα επεξεργασίας, εκτύπωσης τιμολογίου, εκτύπωσης δελτίου αποστολής.
Υπάρχουν πολλές μεταβλητές τις οποίες θα πρέπει να μπορεί να αλλάξει ο ιδιοκτήτης ενός καταστήματος όπως είναι το ποσοστό Φ.Π.Α, το κόστος αντικαταβολής κ.ά.

Σε αυτό το σημείο, αφού έχετε διαβάσει και έχετε καταλήξει στον τύπο της ιστοσελίδας που χρειάζεστε, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι κάθε website για να είναι Online και διαθέσιμο κάθε στιγμή βασίζεται σε δύο βασικές παραμέτρους που αποτελούν παράλληλα τα κύρια πάγια έξοδα συντήρησης μιας ιστοσελίδας.


Το όνομα τομέα ή αλλιώς Domain Name

Tη φιλοξενία αρχείων ή αλλιώς Web Hosting

Είμαστε ΞΕΚΑΘΑΡΟΙ

 

Παρόλο που είμαστε μία εταιρεία με αντικείμενο την κατασκευή ιστοσελίδας και θεωρούμε τους εαυτούς μας επαγγελματίες, σκοπός μας δεν είναι να γράψουμε παραπλανητικές ή ανακριβείς συμβουλές ώστε να αποκομίσουμε όσο το δυνατόν περισσότερα χρήματα από εσάς πουλώντας «αέρα», όπως συμβαίνει σε αρκετές περιπτώσεις, διότι ως επαγγελματίες οφείλουμε να είμαστε ειλικρινείς.

Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερα

Τηλέφωνο Γραφείου : 23315-03428
Email : info@webgrab.gr