Μία ακόμη ιστοσελίδα ή ένα ξεχωριστό blog;

Blog Post

000000000
  • Τελευταία ενήμερωση στις 02 07 2021

Το blog αποτελεί την εικόνα της επιχείρησής σας, στήστε το σωστά και δε θα σας απογοητεύσει!

Θυμάστε παλιά που ήταν της μόδας να έχεις ένα blog, περισσότερο με τη λογική του προσωπικού ημερολογίου, μόνο που το κέρδος ήταν πως διάβαζε ακόμα κι η κυρά-Κατίνα από απέναντι γιατί στράβωσε το ραντεβού σου ή πόσο λεμόνι ήθελαν τα γιουβαρλάκια; Ε, λοιπόν, το blogging επέστρεψε (αν ποτέ έφυγε) και είναι πιο απαραίτητο από ποτέ!

Στον αιώνα της ταχύτητας, όμως, κανείς δεν έχει χρόνο να ενδιαφερθεί για το ότι δεν ξέρεις να βάζεις πλυντήριο, αλλά έχει μεγάλη ανάγκη να τσεκάρει αυτό που λέμε business blog και κάθε εταιρική ιστοσελίδα θα πρέπει να το έχει συμπεριλάβει στις ενότητές της. Πολλοί, βέβαια, θα το θεωρήσουν ασήμαντο ή αχρείαστο, ενώ αρκετοί ακόμη δε φαντάζονταν καν πως θα μπορούσαν να εκμεταλλευθούν κάτι τέτοιο. Ας ξεκαθαρίσουμε αρχικά περί τίνος πρόκειται.

Τα corporate blogs, εδώ και περίπου 10 χρόνια, ξεπηδούν σαν τα μανιτάρια με 2 στις 3 μεγάλες εταιρείες να έχουν το δικό τους και, μάλιστα, να πληρώνουν αρθρογράφους μόνο για αυτό το σκοπό. Χωρίζονται σε εσωτερικά και εξωτερικά και σήμερα θα ασχοληθούμε μόνο με αυτά που προορίζονται για το κοινό.

Το blog αξίζει τον κόπο

Τώρα που ξεκαθαρίσαμε πως το business blog δεν είναι άγρια φυλή του Αμαζονίου, ας δούμε τι ανάγκες εξυπηρετεί και τι μπορεί να προσφέρει. Χωρίς τυμπανοκρουσίες και καθυστέρηση, το πιο μεγάλο κέρδος αφορά το SEO, καθώς ένα blog ενισχύει τις υπόλοιπες προσπάθειές σας σε αυτόν τον τομέα. Αρκεί να το εντάξετε στις ενότητες της ιστοσελίδας σας και να μην πέσετε στην παγίδα που παρασέρνει πολλούς και του δώσετε ξεχωριστό domain name για να φαίνεται όμορφο. Από εκεί και πέρα, όσο περισσότερο πρωτότυπο και ποιοτικό είναι το υλικό που περιλαμβάνει, τόσο καλύτερα. Κι ένα ακόμη γεγονός που εκτιμάται από αναγνώστες και μηχανές είναι η -όσο το δυνατόν- συχνότερη ανανέωση του περιεχομένου της ιστοσελίδας, που γίνεται ευκολότερα στα πλαίσια ενός blog. Αν, μάλιστα, το πάρετε πιο ζεστά, αυτό το πεδίο έχει πολύ ψωμί, με keywords, link-building και μακιαβελικά SEO tactics! Και να μην κάνετε, όμως, τόσο μεγάλη προσπάθεια, το business blog μπορεί να εγγυηθεί αύξηση της κίνησης στην ιστοσελίδα σας. Εσείς θα πείτε “όχι”;

Blog: Η πρώτη γραμμή διαφήμισης!

Επίσης, ένα blog δίνει στο κοινό λόγο να επισκέπτεται την ιστοσελίδα σας και, παράλληλα, σας παρέχει ένα βήμα να ξεκαθαρίζετε τη στάση σας σε θέματα του κλάδου σας, να δίνετε συμβουλές σε όσους τις χρειάζονται ή να προωθείτε νέα προϊόντα και τεχνολογίες. Εξάλλου, αυτή η ανανέωση και η ενημέρωση μπορεί να συμπεριληφθεί και στα κοινωνικά σας δίκτυα ή το newsletter σας. Δεν είναι ούτε μια ακόμη υποχρέωση η οποία σας επιβαρύνει, αλλά και ούτε και μια δραστηριότητα για να χαλαρώσετε στον ελεύθερό σας χρόνο. Δείτε το σαν προώθηση/διαφήμιση με πολύ χαμηλό ή -συνήθως- μηδαμινό κόστος!

Το blog σας είστε εσείς

Παρόλο που δεν αποκλείεται η ανάθεση σε ξεχωριστό διαχειριστή, συνίσταται οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων να ασχολούνται οι ίδιοι με το εταιρικό τους blog. Αυτοί είναι οι πλέον αρμόδιοι να γνωρίζουν τη στρατηγική και την επίσημη γραμμή της εταιρείας, αυτοί είναι ειδικοί στα θέματά τους κι όχι απαραίτητα ένας επαγγελματίας blogger και είναι καλό οι ίδιοι να έχουν επαφή με τον κόσμο. Το προσωπικό ύφος και η άμεση επαφή σίγουρα θα εκτιμηθεί. Ο κόσμος, αφού διαπιστώσει πως μια εταιρεία εμπορεύεται καλής ποιότητας προϊόν σε λογική τιμή, ενδιαφέρεται για τον ιδιοκτήτη και τους εργαζόμενους. Αν δεν τους συμπαθήσει, μπορεί πολύ εύκολα να φύγει. Γι΄ αυτό ένα από τα βασικότερα στοιχεία του corporate blogging είναι η ειλικρίνεια, με καλύτερο παράδειγμα τη δημοσίευση στο blog του Flickr που έλεγε: Ορισμένες φορές είμαστε χάλια!

Δώστε χαρακτήρα στο blog σας

Μερικές φορές, αυτός ο προσωπικός χαρακτήρας του blog είναι ιδανικός για να προωθήσει ένα περισσότερο προσιτό και φιλικό “πρόσωπο” της επιχείρησης. Δοκιμάστε να συμπεριλάβετε στη θεματογραφία σας βίντεο με συνεντεύξεις από εργαζόμενους ή φωτογραφίες από εκδηλώσεις της εταιρείας. Δείξτε όλες τις πτυχές της εταιρείας σας στο κοινό και φέρτε τον κόσμο κοντά σας. Επίσης, μη φοβάστε να χρησιμοποιήσετε στα άρθρα σας εικόνες ή γραφικά. Τέτοια στοιχεία κάνουν πιο ευχάριστη και κατανοητή την ανάγνωση. Το περιβάλλον είναι άκρως σημαντικό προκειμένου να κρατήσετε έναν επισκέπτη στην ιστοσελίδα σας ή να τον μετατρέψετε σε θαμώνα. Όπως και να ‘χει, φροντίστε να δίνετε παντού στοιχεία της δικής σας ταυτότητας.

Γίνετε εσείς ο ειδικός που όλοι ψάχνουν!

Σε δεύτερο βαθμό, πέρα από τις ισχυρές σχέσεις και τη “δημιουργία” πελατών, μπορεί μια ιστοσελίδα και ο αρθρογράφος του blog της να καθιερωθούν ως αυθεντίες του κλάδου και να ανατρέχουν οι χρήστες εκεί για πληροφορίες, με αποτέλεσμα αυτό το site να αυξήσει κατακόρυφα την επισκεψιμότητά του. Εξάλλου, από την πρώτη τους εμφάνιση, τα blog προάγουν το διάλογο και το κοινό τα εκτιμά, καθώς πολύ συχνά όλοι νιώθουν την ανάγκη να συμμετέχουν στη συζήτηση “γιατί το Α είναι καλύτερο από το Β” ή “γιατί το τάδε προϊόν εξυπηρετεί καλύτερα τις ανάγκες μου”.

Μη γράφετε για πράγματα που δε γνωρίζετε

Μπορεί να σας φαίνεται πως εξυπακούεται, ωστόσο δεν είναι και λίγοι αυτοί που προσπαθούν να καλύψουν τεράστια γκάμα θεμάτων στο blog τους, με σκοπό να προσελκύσουν περισσότερο κοινό. Φυσικά κάτι τέτοιο, πολύ απλά, δεν ισχύει! Ασχοληθείτε με τον κλάδο που γνωρίζετε καλά ή τη θεματολογία που σας ευχαριστεί και περιοριστείτε σε αυτά. Κανείς δε θα εμπιστευτεί ένα γιατρό που παράλληλα σοβατίζει τοίχους ή ξεβουλώνει αποχετεύσεις… Έκαστος στο είδος του.

Shakespeare to blog or not

Ένα blog με πρωτότυπο περιεχόμενο απογειώνει το SEO σας!

Πέρα από το γεγονός πως κάθε επισκέπτης σάς προτιμά, όταν βρίσκει μοναδικές και χρήσιμες πληροφορίες, το ίδιο κάνουν και οι μηχανές αναζήτησης. Μόνο κακό μπορείτε να κάνετε στην ιστοσελίδα σας αν την μπουκώνετε με αναδημοσιεύσεις, απλά και μόνο για να φαίνεται γεμάτη. Δώστε στο κοινό λόγους να καταλήγει στη δική σας ιστοσελίδα και, παράλληλα, κάντε την ξεχωριστή. Κανένας δεν έφτασε στην κορυφή μιμούμενος τους προηγούμενους!

Φανταστείτε το blog της εταιρείας σαν το δικό σας περιοδικό, όπου μόνο εσείς επιλέγετε τι δημοσιεύεται και εξυπηρετεί μόνο τα δικά σας συμφέροντα. Αν, μάλιστα, το περιεχόμενο είναι μοναδικό και αντιστοιχεί σε αυτό που ψάχνει να μάθει ο κόσμος ή το ύφος ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του, τότε θα το αγαπήσουν και εκείνοι και οι μηχανές αναζήτησης! Το blog αποτελεί την εικόνα της επιχείρησής σας, στήστε το και προωθήστε το σωστά, όπως και την ιστοσελίδα σας, και δε θα σας απογοητεύσει!

Το άρθρο ανήκει στη κατηγορία Blog. Πατήστε για να δείτε παρόμοιες δημοσιεύσεις μας.


Αυτό το άρθρο έχει γραφτεί από την ομάδα της WebGrab η οποία κατέχει τα πνευματικά δικαιώματα.

Εάν θέλετε να αντιγράψετε ή να εκτυπώσετε αυτό το άρθρο παρακαλούμε ακολούθηστε τους κανόνες εδώ "LINK"



Απάντηση