Διαφημιστείτε έξυπνα. Μοιράστε… φυλλάδια!

Blog Post

000000000
  • Τελευταία ενήμερωση στις 02 07 2021

Το βασικότερο πλεονέκτημα του email marketing είναι το -σχετικά- χαμηλό του κόστος και η δοκιμασμένη αποτελεσματικότητα

Όλοι έχουμε, λιγότερο ή περισσότερο, κάποια σχέση με τα διαφημιστικά φυλλάδια, είτε τα έχουμε αποστείλει για να προωθήσουμε την επιχείρηση και τις υπηρεσίες μας είτε έχουμε γίνει -τις περισσότερες φορές- αποδέκτες τους. Ενώ, λοιπόν, αυτή η μέθοδος διαφήμισης μπορεί να μας φαίνεται αρκετά παρωχημένη, η λογική της χρησιμοποιείται αρκετά από το σύγχρονο μάρκετινγκ, με αρκετά ικανοποιητικά αποτελέσματα. Φυσικά, το email marketing δεν είναι κάτι καινούριο, καθώς υπάρχει εδώ και πάνω από 20 χρόνια, κανείς, όμως, δεν μπορεί να αμφισβητήσει την ευκολία και την αποδοτικότητά του. Σίγουρα και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παίζουν το ρόλο τους στην προώθηση των προϊόντων σας, χωρίς αυτό να σημαίνει πως και η ηλεκτρονική αλληλογραφία δεν έχει τη δική της θέση.

Email Marketing: Οικονομικό και αποτελεσματικό!

Το βασικότερο πλεονέκτημα του email marketing είναι το -σχετικά- χαμηλό του κόστος και η ευκολία πραγματοποίησης. Επίσης, εμφανίζεται στο φάκελο με τα “Εισερχόμενα” του παραλήπτη και δεν είναι μία ακόμη διαφήμιση σε κάποια ιστοσελίδα που -κι από συνήθεια πολλές φορές- αρκετοί προσπερνούν. Εξίσου σημαντικός παράγοντας για την προτίμησή του είναι η αμεσότητα και η αυτοματοποίηση που προσφέρει, όσο και η δοκιμασμένη αποτελεσματικότητα. Εξάλλου αποτελεί ακόμη και σήμερα έναν από τους πιο δημοφιλείς τρόπους γνωστοποίησης και καθιέρωσης στην αγορά για πολλές μάρκες ή επιχειρήσεις.

Προσοχή στις παγίδες!

Ωστόσο, υπάρχουν και ορισμένες παγίδες που πρέπει να προσέξουμε. Η κυριότερη είναι να μη χαρακτηριστεί η καμπάνια μας spam. Κάτι τέτοιο, πέρα από πλήγμα στην αξιοπιστία της εταιρείας σας, αποτελεί και παράβαση του νόμου 3471/06, σύμφωνα με τον οποίο απαγορεύεται η αζήτητη ηλεκτρονική επικοινωνία. Για να εφαρμόσετε τις σωστές πρακτικές, να μην προσβάλλετε και να μην καταλήξετε στον… Κάδο Ανακύκλωσης, φροντίστε πάντα:

1) Να έχετε αποκτήσει τα στοιχεία της ηλεκτρονικής διεύθυνσης των μελλοντικών παραληπτών με νόμιμο τρόπο (επομένως σας συνιστούμε ανεπιφύλακτα να αποφύγετε την αγορά έτοιμης λίστας από οπουδήποτε!),

2) Να μην είστε προσβλητικοί ή επιθετικοί απέναντι σε κοινωνικές ή άλλες ομάδες στη διαφημιστική σας καμπάνια και πρωτίστως

3) Να δίνετε τη δυνατότητα στον παραλήπτη να αρνηθεί να λαμβάνει στο μέλλον παρόμοια μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

E-mail marketing, ηλεκτρονική αλληλογραφία

Τα πρώτα βήματα του email marketing

Ας δούμε, λοιπόν, πως θα πραγματοποιήσετε στην πράξη την ηλεκτρονική σας διαφημιστική καμπάνια:

Αρχικά, καλό είναι να παρέχετε στους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας τη δυνατότητα να εγγραφούν στην ηλεκτρονική ενημέρωση για νέα και προσφορές της εταιρείας σας, μέσω newsletter, σε ξεκάθαρο σημείο και με εύκολο τρόπο. Καλό θα ήταν, επίσης, τα εγγεγραμμένα μέλη να έχουν ορισμένα προνόμια, προκειμένου να προσελκύσετε περισσότερο κόσμο. Δημιουργείται, λοιπόν, μία λίστα παραληπτών που αποτελεί τους βασικούς πελάτες της επιχείρησής σας.

Έχετε στο νου, επιπλέον, πως η πλειοψηφία των αποδεκτών θα διαβάσουν το ηλεκτρονικό μήνυμα σε κάποια φορητή συσκευή, είτε smartphone είτε tablet. Αυτό το ποσοστό, μάλιστα, έχει αυξητικές τάσεις και μπορούμε με ασφάλεια να πούμε πως στο μέλλον το email θα είναι σχεδόν αποκλειστικά “φορητή” υπόθεση. Επομένως, φροντίστε να ελέγξετε το πως εμφανίζεται σε αντίστοιχες συσκευές, καθώς το κοινό συνηθίζει να προσπερνά κάτι που δεν του τραβάει άμεσα την προσοχή, πόσο μάλλον κάτι που δυσκολεύεται να διαβάσει. Φυσικά, ανάλογες ενέργειες πρέπει να εφαρμόσετε και όσον αφορά την εμφάνιση της ιστοσελίδας σας, κάτι που έχουμε ήδη αναφέρει.

Μονιμοποιήστε την αποστολή ενημερωτικού υλικού (newsletter) ανά διαστήματα όχι πολύ σύντομα (μία εβδομάδα σε εξαιρετικές περιπτώσεις, ενώ ένα ανά μήνα είναι συνήθως καλό) και μόνο όταν υπάρχει ανανέωση στα προϊόντα ή νέες προσφορές. Με αυτόν τον τρόπο πάντα θα υπάρχει κάτι ενδιαφέρον για τους πελάτες σας, κάτι για το οποίο αδημονούν. Εξάλλου, υπάρχει και η περίπτωση το κοινό να ανυπομονεί να δει τον καινούριο κατάλογό σας, επομένως φροντίστε να βρείτε τη χρονική περίοδο που ταιριάζει σε εσάς και την επιχείρησή σας.

Περιεχόμενο που κερδίζει τις εντυπώσεις

Στη συνέχεια, φροντίστε το υλικό σας να τραβάει και να κρατά την προσοχή του παραλήπτη. Ακόμα κι αν δεν ενδιαφέρεται για κάτι συγκεκριμένο εκείνη τη στιγμή, είναι εξίσου σημαντικό να ρίξει τη ματιά του χωρίς να κουραστεί, έστω και στα γρήγορα. Ίσως στο μέλλον προκύψει η ανάγκη για κάποιο από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και να αναζητήσει την ιστοσελίδα σας τότε. Καλό θα ήταν το περιεχόμενο του newsletter ή της διαφημιστικής σας καμπάνιας να υπάρχει ανεβασμένο σε μία ενότητα της ιστοσελίδας σας για να μπορεί οποιοσδήποτε να ανατρέξει σε αυτό ή να είναι προσβάσιμο και από άτομα που δεν έχουν ακόμη εγγραφεί. Φυσικά, είναι απαραίτητο να υπάρχουν στην ιστοσελίδα σημεία CTA (Call To Action), όπως αυτά που λένε “Δες εδώ τις υπόλοιπες προσφορές” και οδηγούν απευθείας στην ιστοσελίδα σας, τα οποία, μάλιστα πρέπει να ξεχωρίζουν από το υπόλοιπο κείμενο.

Ένα μήνυμα που ξεχωρίζει στο φάκελο Εισερχομένων

Επίσης, προσπαθήστε να προσδώσετε χαρακτήρα στο email. Ξεκινήστε με ένα σύντομο και ευδιάκριτο θέμα για να τραβήξετε την προσοχή. Έπειτα, επιλέξτε μία προσφώνηση ή -καλύτερα- το όνομα του παραλήπτη, στοιχεία που προσδίδουν αμεσότητα. Τα personalized emails έχουν πολύ μεγαλύτερο ποσοστό αποδοχής και ανάγνωσης από τα υπόλοιπα.

Τέλος, επαναλαμβάνουμε γιατί είναι πολύ σημαντικό, μεριμνήστε ώστε ο παραλήπτης να έχει τη δυνατότητα να διαγραφεί από τη λίστα αποστολής, σε συμμόρφωση και με το νόμο!

Κι αν όλη αυτή η διαδικασία υψώνεται μπροστά σας σαν βουνό, υπάρχουν αρκετές εταιρείες πρόθυμες να πάρουν το βάρος από τους δικούς σας ώμους. Διεθνώς, η Mailchimp θεωρείται πως διαθέτει μία από τις πιο αξιόπιστες και αποδοτικές υπηρεσίες και καλό θα ήταν να δοκιμάσετε το free sign-up για να ρίξετε μια ματιά στις υπηρεσίες και τις δυνατότητες που σας προσφέρονται. Από εκεί κι έπειτα, υπάρχουν δεκάδες ξένες και ελληνικές εταιρείες που μπορούν να σας εξυπηρετήσουν. Ενδεικτικά αναφέρουμε πως λίγα μόνο ευρώ θα σας εξασφαλίσουν την αποστολή μερικών χιλιάδων emails, επομένως καταλαβαίνετε για πόσο χαμηλό κόστος μιλάμε. Αν, μάλιστα, η καμπάνια σας οργανωθεί σωστά, αυτά τα λίγα ευρώ θα επιστρέψουν στα έσοδα της επιχείρησής σας πολλαπλάσια!

Το άρθρο ανήκει στη κατηγορία Blog. Πατήστε για να δείτε παρόμοιες δημοσιεύσεις μας.


Αυτό το άρθρο έχει γραφτεί από την ομάδα της WebGrab η οποία κατέχει τα πνευματικά δικαιώματα.

Εάν θέλετε να αντιγράψετε ή να εκτυπώσετε αυτό το άρθρο παρακαλούμε ακολούθηστε τους κανόνες εδώ "LINK"



Απάντηση