Πως θα στήσετε την κορυφαία ιστοσελίδα!

Blog Post

000000000
  • Τελευταία ενήμερωση στις 02 07 2021

Μακάρι να μπορούσαμε να πούμε πως η κατασκευή ιστοσελίδας είναι μια απλή υπόθεση. Αυτό που μπορούμε, όμως, να πούμε είναι πως με τα σωστά εργαλεία και λίγη οργάνωση μπορεί να δημιουργηθεί μια φοβερή ιστοσελίδα από το μηδέν ή να απογειωθεί μια ήδη υπάρχουσα

Όταν δημιουργείτε από το μηδέν ή ανακατασκευάζετε την ιστοσελίδα σας, υπάρχουν ορισμένες βασικές αρχές τις οποίες κάθε ιστοσελίδα που σέβεται τον εαυτό της οφείλει να ακολουθεί. Ο σκοπός είναι πολύ απλός: Να υπάρχει σωστή και οργανωμένη δομή, το περιεχόμενο της ιστοσελίδας να είναι χρήσιμο και, παράλληλα, πλούσιο, να ενταχθούν στη μορφή καλαίσθητα και εντυπωσιακά γραφικά, χωρίς, όμως, να δυσκολεύεται ο μέσος χρήστης στην πλοήγηση και, φυσικά, όλα αυτά να γίνονται στη μεγαλύτερη δυνατή ταχύτητα. Σας φαίνονται περίπλοκα; Ας τα κάνουμε πολύ απλά!

Το βασικό πρόβλημα στην κατασκευή ιστοσελίδας προκύπτει από αυτή την ανάγκη εξισορρόπησης πολλών λειτουργιών. Δεν αρκεί μια ιστοσελίδα, απλά, να περιέχει τα πάντα, χρειάζεται και να τα παρουσιάζει όμορφα, να βοηθά τον επισκέπτη να βρει εύκολα αυτό που ψάχνει και, συνεχώς, να του τραβά το ενδιαφέρον, χωρίς να τον κάνει να βαριέται. Είναι σαν να επισκεπτόμαστε μια ξένη χώρα: είναι τόσα πολλά αυτά που θέλουμε να δούμε και να κάνουμε που, συχνά, χάνεται η μπάλα! Ωστόσο, με ένα χάρτη και έναν καλό ξεναγό, μπορεί εύκολα ο καθένας να ανακαλύψει όλους τους κρυμμένους θησαυρούς και τις δυνατότητες που προσφέρονται. Με λίγη θέληση και ικανότητα όλα γίνονται!

Όλη η εμπειρία ξεκινά από το Μενού Πλοήγησης

Το Μενού Πλοήγησης αποτελεί τον οδηγό του επισκέπτη στην ιστοσελίδα. Επομένως, εξυπηρετεί καλύτερα αν είναι διακριτικό, αλλά πάντα εύχρηστο, προσιτό και πρακτικό. Έτσι μπορεί ο καθένας εύκολα και γρήγορα να βρεθεί στην ενότητα που τον ενδιαφέρει ή να ανακαλύψει πλήρως τι περιλαμβάνει, στο σύνολό της, η κάθε ιστοσελίδα. Είτε επιλέξετε την παραδοσιακή δομή, με το μενού σε κεντρικό ρόλο, στην κορυφή της σελίδας, είτε επιθυμείτε κάτι πιο μοντέρνο, όπως αναπτυσσόμενο μενού, όλα τα παραπάνω είναι άκρως σημαντικό να μην παραλειφθούν!

Κανένας επισκέπτης δε θα υπερβεί τα όρια της υπομονής του για να βρει αυτό που τον ενδιαφέρει, αν χρειάζεται να καταβάλει υπεράνθρωπη προσπάθεια για να το εντοπίσει. Θα στραφεί πολύ εύκολα στον ανταγωνισμό και το Ίντερνετ μπορεί να τον εξυπηρετήσει με μερικά μόνο κλικ. Σαν ένα σούπερ μάρκετ που έχει τα προϊόντα χωρισμένα ανά είδος και στον αντίστοιχο διάδρομο και εξυπηρετεί καλύτερα τους αγοραστές. Στη σημερινή εποχή, ο χρόνος είναι σημαντικός και κανείς απολύτως δε θέλει να χάνει το δικό του άσκοπα. Ούτε κανείς από εμάς θέλει να χάνει επισκέπτες ή πελάτες…

Αρχική Σελίδα: Η πρώτη εντύπωση μετράει!

Η Αρχική Σελίδα ευθύνεται για την πρώτη εντύπωση που δημιουργείται στον επισκέπτη. Εδώ το “στοίχημα” για κάθε επαγγελματία σχεδιαστή είναι να αντεπεξέλθει στις προσδοκίες του ιδιοκτήτη. Αυτό συμβαίνει είτε με το να κάνει την ιστοσελίδα σοβαρή και με κύρος, είτε έξυπνη και εντυπωσιακή, είτε όλα μαζί, όμως πάνω απ’ όλα μίνιμαλ, χωρίς, δηλαδή, να βομβαρδίζεται το κοινό με υπεράριθμες και περιττές λεπτομέρειες. Παράλληλα, εξίσου απαραίτητο είναι να δίνεται σύντομα και περιεκτικά το στίγμα της εταιρείας σας ή η ποιότητα των προϊόντων σας. Αυτή είναι μια πρόκληση που στη Webgrab χαιρόμαστε να ξεπερνάμε καθημερινά, ο συνδυασμός δημιουργικότητας, φαντασίας και χρηστικότητας στο web design! Κάθε κατασκευή είναι άκρως λειτουργική, κάθε δημιουργία άκρως πρωτότυπη!

Για να συμβαδίζουμε, μάλιστα, με τις ανάγκες της εποχής, αλλά και του μέλλοντος, φροντίζουμε ώστε κάθε ιστοσελίδα και κάθε υποενότητά της να εμφανίζεται σωστά σε όλους τους χρήστες και σε όλες τις οθόνες, κυρίως αυτές των κινητών. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, το 73,4% των Ελλήνων χρησιμοποιεί το Internet γενικά και το 62,3% μπαίνει στο διαδίκτυο από το κινητό τηλέφωνο! Όποιος δεν προσαρμόζεται σε αυτές τις συνθήκες είναι σαν να αρνείται να προσελκύσει πελάτες. Φυσικά, δε χρειάζεται αυτό το άρθρο για να κατανοήσει κανείς πως, με την παρούσα κατάσταση στην αγορά, κάτι τέτοιο είναι ανεπίτρεπτο.

Δεν κάνουμε βήμα χωρίς ποιοτικό υλικό

Το ποιοτικό και πλούσιο περιεχόμενο είναι άκρως απαραίτητο, προκειμένου να ανέβει κάθε ιστοσελίδα σε Pagerank, αλλά και για να κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον ακόμη και του πιο απαιτητικού επισκέπτη. Όσο πιο πρωτότυπο είναι το περιεχόμενό σας, τόσο ψηλότερα θα εμφανίζεστε στις αναζητήσεις των χρηστών του διαδικτύου. Επιπλέον, είναι πολύ σημαντική και η ανανέωση αυτού του περιεχομένου, καθώς αποτελεί έναν εύκολο τρόπο να ανεβάσετε περαιτέρω την κατάταξή σας στις μηχανές αναζήτησης.

Οι μηχανές αναζήτησης αξιολογούν κάθε ιστοσελίδα -για να το θέσουμε πολύ απλοϊκά- με βάση την ποιότητα που προσφέρει στους χρήστες του διαδικτύου. Αν το site σας έχει να δώσει υλικό πρωτότυπο, η Google, το Bing, το Yahoo θα το εκτιμήσουν και θα φροντίσουν να οδηγήσουν περισσότερο κόσμο προς τη δική σας ιστοσελίδα, και όχι στις ανταγωνιστικές. Φροντίστε, λοιπόν, να μπορείτε να προσφέρετε στο κοινό κάτι που δεν μπορούν να βρουν αλλού.

Επιπλέον, αν κοντά στην ποιότητα του περιεχομένου, προσθέσετε και το πλούσιο υλικό, οι μηχανές αναζήτησης, αλλά και οι χρήστες του διαδικτύου, θα σας εκλάβουν ως ειδικό στον τομέα σας και θα επανέρχονται συνεχώς στη δική σας ιστοσελίδα και θα προσελκύουν νέους επισκέπτες. Αυτή η κίνηση είναι σημαντική καθώς θα χτίσει το όνομα της εταιρείας και θα βελτιώσει ανυπολόγιστα τη δική σας αξιοπιστία.

Όλο αυτό το υλικό και η απαραίτητη ανανέωση μπορεί να φαίνονται χαώδη, ωστόσο μπορούν πολύ εύκολα να προκύψουν στα πλαίσια ενός blog. Η ποιοτική θεματολογία και τα χρήσιμα άρθρα αποτελούν το πρώτο βήμα για τη δημιουργία κοινού. Και η δημιουργία κοινού είναι το πρώτο βήμα για τη δημιουργία πελατών. Και η δημιουργία ενός πρωτότυπου και ξεχωριστού blog το πρώτο βήμα για την επιτυχία!

Αντιμετωπίστε τα προβλήματα πριν καν εμφανιστούν!

Μεγάλη σημασία για την ικανοποίηση των επισκεπτών είναι να αντιμετωπίζονται τυχόν προβλήματα ή απορίες όσο το δυνατόν γρηγορότερα και αποτελεσματικά. Ο καλύτερος τρόπος να πετύχετε κάτι τέτοιο είναι μια ενότητα με Συχνές Ερωτήσεις και Απαντήσεις (F.A.Q.). Εκεί μπορείτε, επίσης, να παρέχετε και διευκρινίσεις όσον αφορά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρετε, καταφέρνοντας να εξυπηρετείτε άμεσα το κοινό και να φροντίζετε να παραμένουν ικανοποιημένοι οι πελάτες σας. Παράλληλα, καταφέρνει να γλιτώνει ο διαχειριστής σημαντικό χρόνο που, διαφορετικά, θα σπαταλούσε στην απάντηση εύκολων ερωτήσεων, ενώ μειώνετε σημαντικά και το κόστος υποστήριξης. Ένα σωστό και αποδοτικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών λέει πάρα πολλά για την ποιότητα των υπηρεσιών και των προϊόντων κάθε επιχείρησης.

Σε όλους θα παρουσιαστεί, αργά ή γρήγορα, μια δυσκολία ή μία απορία. Το θέμα, όμως, είναι να αποσπά τον ιδιοκτήτη ή τους υπαλλήλους η εξυπηρέτηση πελατών όσο το δυνατόν λιγότερο. Έτσι, μπορείτε να αφοσιωθείτε στην επέκταση της επιχείρησής περισσότερο χρόνο, αναβαθμίζοντας την ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών, αλλά και της ίδιας της εξυπηρέτησης. Εσείς δεν έχετε χρόνο για χάσιμο, γιατί να έχουν οι πελάτες σας;

Δείξε μου την ιστοσελίδα σου να σου πω ποιος είσαι!

Είναι ξεκάθαρο πως η εμφάνιση κάθε ιστοσελίδας λέει τα περισσότερα για την επιχείρηση που πρεσβεύει, γι’ αυτό είναι βασικότατο να εντάξετε ελκυστικά γραφικά στη διαδικτυακή βιτρίνα σας. Τα χρώματα και τα εφέ είναι ένα εργαλείο που θα εντυπωσιάσει τον επισκέπτη, θα τον κρατήσει στη σελίδα και θα τον βοηθήσει να εμπιστευτεί την εταιρεία που αντιπροσωπεύει και, κατ’ επέκταση, θα τον μετατρέψει σε πελάτη. Ακολουθήστε τη “μόδα” της εποχής, αν θέλετε, ωστόσο φροντίστε πάντα να διατηρείτε ακέραιη τη δική σας ξεχωριστή ταυτότητα. Επιλέξτε την κατάλληλη ομάδα για το σχεδιασμό και την κατασκευή της ιστοσελίδας σας βασισμένοι σε προηγούμενα δείγματα δουλειάς ή στην αλληλοκατανόηση, αντί να βαδίζετε στα τυφλά.

Πάνω απ’ όλα, βρείτε την ισορροπία που ταιριάζει στη δική σας εταιρεία και το τι την εκφράζει καλύτερα και στο κοινό το οποίο σας απασχολεί. Βρείτε ένα ελκυστικό λογότυπο (ή επεξεργαστείτε ανάλογα το ήδη υπάρχον) και δουλέψτε βασιζόμενοι στα χρώματα και το σχέδιό του. Το λογότυπο είναι το σήμα κατατεθέν κάθε σοβαρής επιχείρησης!

Είμαι στο Facebook άρα υπάρχω!

Κατά πολλούς, εταιρεία που δεν υπάρχει στα κοινωνικά δίκτυα, δεν υπάρχει γενικά. Μπορεί να σας φαίνεται υπερβολικό, αλλά υπερβολικός είναι και ο χρόνος που περνάμε όλοι μας καθημερινά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αφενός, οφείλετε να διευκολύνετε τον επισκέπτη που θέλει να μοιραστεί με τον κοινωνικό του κύκλο κάτι που τράβηξε την προσοχή του στην ιστοσελίδα ή το blog σας και αφετέρου να προωθήσετε εύκολα και αποτελεσματικά την επιχείρησή σας. Κανείς δε θα αρνιόταν ποτέ τη δωρεάν διαφήμιση! Δημιουργήστε εταιρικό προφίλ στο Facebook ή το Twitter και μη διστάζετε να δοκιμάσετε το Tumblr και το Instagram. Ανοίξτε οπωσδήποτε κανάλι στο YouTube και φροντίστε να υπάρχει ανεβασμένο και το (προσωπικό/εταιρικό) blog. Εκεί θα σας ψάχνει το κοινό σας, εκεί θα πρέπει να το συναντήσετε κι εσείς. Μην ξεχνάτε πως το διαδίκτυο είναι αχανές, δεν αρκεί να βρίσκεστε εκεί, πρέπει και οι πιθανοί πελάτες να μπορούν να σας εντοπίσουν.

Μέσω των κοινωνικών δικτύων, η σημερινή νεολαία, αλλά και άνθρωποι όλο και περισσότερων ηλικιών ζουν και αναπνέουν! Χρησιμοποιούν τις αντίστοιχες εφαρμογές για να επικοινωνήσουν, να μοιραστούν προσωπικές στιγμές, όπως φωτογραφίες, βίντεο, μουσική ή όνειρα και στόχους, παίζουν παιχνίδια, διασκεδάζουν και ενημερώνονται για τις εξελίξεις σε όλον τον κόσμο. Χρόνο με το χρόνο, όσο διευρύνεται ο χώρος που καλύπτουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τόσο περισσότερο ταυτίζεται με αυτά η καθημερινότητά μας. Δε φαίνεται να βρίσκεται πολύ μακριά η στιγμή που θα ζούμε κυριολεκτικά μέσα στο διαδίκτυο και ειδικότερα στα Social Media

Οι χαρούμενοι πελάτες δημιουργούν επιτυχημένες επιχειρήσεις

Το Α και το Ω κάθε επιτυχημένης εταιρείας είναι οι ικανοποιημένοι πελάτες και όλα ξεκινούν από την αποδοτική επικοινωνία. Είτε πρόκειται για παροχή υπηρεσιών, είτε για ηλεκτρονικό εμπόριο, ακόμη και για ένα απλό blog, η άμεση απόκριση στις απαιτήσεις και η αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών είναι που μετατρέπει τους περαστικούς επισκέπτες σε μόνιμους. Καθησυχάστε τους προβληματισμούς τους, ζητήστε το σχόλιο και την άποψή τους άφοβα. Αφήστε τους να σας εκφράσουν δημόσια την ικανοποίησή τους! Θα πάρετε δύναμη για να συνεχίσετε ακόμα καλύτερα. Φερθείτε στο κοινό σας με σεβασμό και αυτή σας η προσπάθεια όχι μόνο θα εκτιμηθεί, αλλά θα αποτελέσει και την καλύτερη μορφή διαφήμισης για την ιστοσελίδα σας!

Ο σεβασμός που -σίγουρα- θα θέλατε να σας δείχνει το κοινό είναι που και ο επισκέπτης της ιστοσελίδας σας περιμένει από εσάς. Εξάλλου, δεν υπάρχει καλύτερη διαφήμιση από τον ικανοποιημένο πελάτη. Σκεφτείτε το… Εσείς ποιον θα εμπιστευόσασταν περισσότερο για να αγοράσετε ένα προϊόν, τη διαφήμιση που σας ζαλίζει όλη μέρα ή το φίλο που το δοκίμασε ήδη και έχει προσωπική άποψη;

Μακάρι να μπορούσαμε να πούμε πως η κατασκευή ιστοσελίδας είναι μια απλή υπόθεση. Αυτό που μπορούμε, όμως, να πούμε είναι πως με τα σωστά εργαλεία και λίγη οργάνωση μπορεί να δημιουργηθεί μια φοβερή ιστοσελίδα από το μηδέν ή να απογειωθεί μια ήδη υπάρχουσα. Αν γίνουν όλα προσεκτικά, βήμα-βήμα και όπως πρέπει, βέβαια!

Δεν υπάρχει κανένα μεγάλο μυστικό στο διαδίκτυο ή την κατασκευή ιστοσελίδας ή γενικά την αναγνώριση στο διαδίκτυο που όλοι προσπαθούν να ανακαλύψουν. Δεν υπάρχει ένας χάρτης, με ένα Χ σημειωμένο, για να οδηγήσει στον κρυμμένο θησαυρό. Όπως σε όλους τους τομείς, υπάρχουν επαγγελματίες και “ψευτο-ειδήμονες”, έτσι και στον τομέα των υπηρεσιών διαδικτύου υπάρχουν μετανιωμένοι επιχειρηματίες και ικανοποιημένοι συνεργάτες.

Το άρθρο ανήκει στη κατηγορία Blog. Πατήστε για να δείτε παρόμοιες δημοσιεύσεις μας.


Αυτό το άρθρο έχει γραφτεί από την ομάδα της WebGrab η οποία κατέχει τα πνευματικά δικαιώματα.

Εάν θέλετε να αντιγράψετε ή να εκτυπώσετε αυτό το άρθρο παρακαλούμε ακολούθηστε τους κανόνες εδώ "LINK"



Απάντηση