Ιστοσελίδα έκανα, πώς κάνω σωστή προώθηση;;

Blog Post

000000000
  • Τελευταία ενήμερωση στις 02 07 2021

Πιστοί πελάτες είναι οι ικανοποιημένοι πελάτες

Με την ολοκλήρωση της κατασκευής κάθε ιστοσελίδας συνηθίζουμε να εφιστούμε την προσοχή στο εξίσου σημαντικό έργο που ακολουθεί: την άνοδο προς την κορυφή. Όσο σωστά κι αν έγιναν τα πράγματα και όσο γερές βάσεις κι αν έχουν τεθεί, τόσο περισσότερη προσοχή χρειάζεται στη συνέχεια για να μην αποδειχτεί πως όλη η προσπάθεια έγινε άδικα. Κανείς δεν πρόκειται να χτίσει ένα υπερσύγχρονο ξενοδοχείο 5 αστέρων και να μη φροντίσει για την απαραίτητη προώθηση. Με αυτό στο νου, ας τονίσουμε πως υπάρχουν πάνω από 200 παράμετροι που επηρεάζουν την κατάταξη της ιστοσελίδας σας ανάμεσα στις άλλες, ωστόσο ορισμένες έχουν περισσότερη σημασία.

Έχουμε αναφερθεί σε κάποια κύρια χαρακτηριστικά που πρέπει να εμφανίζει κάθε ιστοσελίδα που στοχεύει να βρίσκεται ψηλά στην κατάταξη της Google παλιότερα. Καιρός είναι να δούμε και ορισμένα περισσότερο συγκεκριμένα.

Η σημασία του ποιοτικού και μοναδικού υλικού

Πολύ βασικό είναι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας. Είτε πρόκειται για νέα προϊόντα είτε για φωτογραφίες της επιχείρησης, μιλάμε για πράγματα που τραβούν την προσοχή του επισκέπτη και καλό θα είναι να υπάρχει συχνή ανανέωση. Επίσης, το “περιεχόμενο” αφορά και τις ενότητες που δίνουν πληροφορίες στο κοινό, όπως το μπλογκ ή ορισμένα how-to’s και tips που είναι απαραίτητο να είναι πρωτότυπα και όσο περισσότερο μοναδικά γίνεται στο διαδίκτυο, καθώς κάτι τέτοιο εκτιμάται και από τους χρήστες και από τις μηχανές αναζήτησης.

Από τη στιγμή που κάποια ιστοσελίδα έχει αρκετές χρήσιμες πληροφορίες για το κοινό, αναπόφευκτα θα κερδίσει και την προτίμησή του. Παράλληλα, η συνεχής ανανέωση ή ο εμπλουτισμός αυτού του υλικού προσκαλεί τις μηχανές αναζήτησης να επανέλθουν και να θεωρήσουν πως παρέχεται ποσότητα και ποιότητα, τα απαραίτητα χαρακτηριστικά για να σας προτιμούν και αυτές. Φροντίστε, λοιπόν, να παρέχεται στο κοινό και τις μηχανές αναζήτησης λόγο να επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας, αλλά και να επιστρέφουν συχνά σε αυτήν.

Επικοινωνήστε με το κοινό

Επίσης, σημαντική είναι η επικοινωνία. Καμία εταιρεία δεν αύξησε τον κύκλο εργασιών της απλά με ένα ωραίο και χρηστικό site, αλλά προσφέροντας παράλληλα την ίδια στιγμή άμεση και εύχρηστη εξυπηρέτηση. Αρχικά, δώστε στο κοινό πολλούς τρόπους να επικοινωνήσει μαζί σας, όπως ηλεκτρονική αλληλογραφία, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και απλή φόρμα επικοινωνίας στη σελίδα σας τα οποία να ελέγχετε συχνά! Φυσικά, αν πιστεύετε πως δεν μπορείτε να αντεπεξέλθετε επαρκώς, φροντίστε να έχετε αναθέσει αυτό το καθήκον σε κάποιον που μπορεί, μιας και τίποτα δεν μπορεί να εγγυηθεί για την αξιοπιστία μιας επιχείρησης περισσότερο από τους ικανοποιημένους πελάτες.

Κάθε εταιρεία, μικρή ή μεγάλη, φροντίζει πάντα να ενισχύσει τη διαδικτυακή της παρουσία με κάποιες προσφορές ή διαγωνισμούς και, γενικότερα, εύκολους τρόπους να χτίσει τη σχέση της με το κοινό. Η καλή άποψη των χρηστών για τα προϊόντα ή για την εταιρεία σας είναι ο Νο 1 τρόπος διαφήμισης, προώθησης και προσέλκυσης νέων πελατών.

seo-social-media-marketing
Πιστοί πελάτες είναι οι ικανοποιημένοι πελάτες

Όσον αφορά την ικανοποίηση του πελάτη, καίριος είναι και ο ρόλος της ταχύτητας. Πολλές ιστοσελίδες διώχνουν πιθανούς τούς πελάτες με το να φορτώνουν αργά (ή και με το να έχουν δύσχρηστο μενού). Ειδικά από τη στιγμή που η ταχύτητα της ιστοσελίδας σας επηρεάζει και την κατάταξή σας στην Google και τις υπόλοιπες μηχανές είναι διπλά σημαντικό να φροντίσετε η ιστοσελίδα σας να μη φορτώνει άχρηστο περιεχόμενο ή να έχει άλλα λάθη που την καθυστερούν.

Αντίστοιχα, ένα εύχρηστο και ελκυστικό μενού βοηθά τους επισκέπτες να συνηθίσουν πιο εύκολα τη διάταξη της ιστοσελίδας σας, τόσο που σε πολλές περιπτώσεις παρατηρείται αρνητική συμπεριφορά απέναντι σε ιστοσελίδες με τις οποίες δεν είναι εξοικειωμένοι και παραμονή σε ό,τι γνωρίζουν. Κάθε φορά που κάνουμε ένα ταξίδι για πρώτη φορά αγχωνόμαστε, κοιτάμε χάρτες ή έχουμε συνεχώς το νου μας και ανησυχούμε. Ο προορισμός, όμως, που γνωρίζουμε μας παρέχει σιγουριά και τον προτιμούμε, γιατί μπορούμε να είμαστε περισσότερο άνετοι και σίγουροι.

Αν, λοιπόν, φροντίσουμε το περιβάλλον και την εικόνα που αντικρίζουν όσοι μας αναζητούν, μπορούμε πολύ εύκολα να δημιουργήσουμε μια βάση με το δικό μας κοινό, πράγμα πολύ σημαντικό για κάθε επιχείρηση στις μέρες μας.

Δεν αρκεί η σιγουριά, χρειάζεται και ασφάλεια

Ειδικά αν πρόκειται για ηλεκτρονικό κατάστημα, ο βαθμός ασφάλειας που παρέχετε παίζει μεγάλο ρόλο για το αν θα μπορέσετε τελικά να κάνετε το χρήστη να σας εμπιστευθεί. Σε περίπτωση, μάλιστα, που υπάρχει από μέρους σας ασφαλής σύνδεση (τύπου https, αντί για το απλό http) στην αρχή της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης, τότε η Google θα σας ανεβάσει στα αποτελέσματά της. Η άνοδος, βέβαια, δε θα είναι αλματώδης, αλλά κάθε σπρώξιμο βοηθάει.

Αυτό που χρειάζεται να κρατήσετε στο νου είναι πώς θα συμπεριφερθείτε σαν μεγάλη επιχείρηση, ακόμη κι αν δεν είστε. Έρευνες έχουν δείξει πως το κοινό εμπιστεύεται πιο εύκολα τις μεγάλες εταιρείες όχι επειδή έχουν οικονομικότερες προσφορές, αλλά, κατά κύριο λόγο, επειδή εμπνέουν εμπιστοσύνη και δεν επιτρέπουν στον αγοραστή να αμφισβητήσει την αξιοπιστία τους. Αυτή η αξιοπιστία αποτελεί τεράστιο βήμα, που κάθε επιχείρηση οφείλει να πραγματοποιήσει, προκειμένου να εδραιωθεί στην αγορά.

seo-rank-webpage
Με το κινητό στο χέρι

Επίσης, πρόσφατα δόθηκε μεγαλύτερη σημασία -και από την Google- στη βελτιστοποίηση της κάθε ιστοσελίδας για χρήση από κινητό τηλέφωνο. Ενδεικτικά αναφέρουμε πως το 2014 οι χρήστες του Ίντερνετ που συνδέθηκαν από smartphone ξεπέρασαν τους αντίστοιχους του desktop. Αυτό το στοιχείο άλλαξε και τον τρόπο που αντιμετωπίζονται ιστοσελίδες που δεν έχουν έκδοση για κινητά ή η υπάρχουσα έκδοσή τους δεν είναι ιδιαίτερα φιλική προς αυτά. Η Google, μάλιστα, επισημαίνει στα αποτελέσματά της τις ιστοσελίδες που είναι σχεδιασμένες για να εμφανίζονται σωστά και σε smartphones, ενώ κάτι αντίστοιχο κάνει για όσες λογικά θα παρουσιάσουν πρόβλημα αν γίνει προσπάθεια να εμφανιστούν σε φορητή συσκευή.

Πέρα από το γεγονός ότι ανά πάσα στιγμή κάποιος πιθανός πελάτης μπορεί να θελήσει να ελέγξει τα προϊόντα ή τις προσφορές μιας εταιρείας, σίγουρα θα θέλατε να μπορείτε να βρεθείτε δίπλα του. Είναι πολλές οι περιπτώσεις που στην παρέα υπάρχει μια διαφωνία ή μία πελάτης σας θέλει να δείξει στη φίλη της με τι γέμισε το καλάθι αγορών της. Αφήστε τον κόσμο να εντάξει την ιστοσελίδα σας στην καθημερινότητά του! Για αυτό χρειάζεται να βοηθήσετε τους χρήστες να έχουν πάντα μαζί τους την ιστοσελίδα σας στο κινητό.

Όλα αυτά καλά ακούγονται, ωστόσο πολλοί διαχειριστές ή ιδιοκτήτες ιστοσελίδων αποθαρρύνονται από τις πολλές υποχρεώσεις. Αυτό που πρέπει να έχετε συνεχώς στο μυαλό είναι πως όλα αυτά απαιτούν μόνο χρόνο και οργάνωση, επομένως πρόκειται για ανέξοδη προώθηση. Βέβαια, είναι τόσο σημαντικά, ειδικά με τον αυξανόμενο ανταγωνισμό στις διαδικτυακές υπηρεσίες, που αξίζει να ανατεθούν και σε έναν επαγγελματία, αν δεν υπάρχει η αντίστοιχη γνώση ή δυνατότητα από τον ιδιοκτήτη.

Εξάλλου, δε χρειάζεται να αναφέρει κανείς πως η βελτιστοποίηση μιας ιστοσελίδας δεν ολοκληρώνεται σχεδόν ποτέ, καθώς πολλά αλλάζουν και χρειάζεται συνεχής προσπάθεια για να μείνουν ικανοποιημένες οι μηχανές αναζήτησης, αλλά και οι επισκέπτες. Αντί, όμως, να απογοητεύεστε, πάρτε δύναμη από όσα κάνετε σωστά και συνεχίστε σε εκείνον το δρόμο!

Το άρθρο ανήκει στη κατηγορία Blog. Πατήστε για να δείτε παρόμοιες δημοσιεύσεις μας.


Αυτό το άρθρο έχει γραφτεί από την ομάδα της WebGrab η οποία κατέχει τα πνευματικά δικαιώματα.

Εάν θέλετε να αντιγράψετε ή να εκτυπώσετε αυτό το άρθρο παρακαλούμε ακολούθηστε τους κανόνες εδώ "LINK"



Απάντηση