Οι όμορφες ιστοσελίδες όμορφα στήνονται!

Blog Post

000000000
  • Τελευταία ενήμερωση στις 24 02 2021

Στόχος κάθε ιστοσελίδας είναι να περνά στον επισκέπτη ένα ξεκάθαρο concept για το προφίλ της εταιρείας

Όλοι έχουμε συναντήσει περιπτώσεις ιστοσελίδων που μας έκαναν εντύπωση με την καλαισθησία και την οργάνωσή τους. Ακόμη και επαγγελματίες που απευθύνθηκαν σε γνώστες του αντικειμένου και ζήτησαν συγκεκριμένες δυνατότητες είναι φυσικό να μην κατανοούν ορισμένα βασικά βήματα του σχεδιασμού ιστοσελίδων και της λειτουργικότητάς τους. Μπορεί στο δικό σας μάτι η ιστοσελίδα σας να φαίνεται… λαβύρινθος, ωστόσο εμείς μπορούμε να κινηθούμε με άνεση και να υπολογίσουμε πού θα οδηγηθούν οι επισκέπτες σας και τι θα ήθελαν να βρουν εκεί. Όπως και σε μια μεγάλη πόλη, έτσι και σε μια ιστοσελίδα, υπάρχουν κεντρικά σημεία όπου συγκεντρώνεται ο περισσότερος κόσμος, δρόμοι, φανάρια και πινακίδες. Ας δούμε ποια είναι αυτά:

Η Αρχική είναι το ήμισυ του παντός!

Δε σταματάμε να τονίζουμε στους πελάτες μας πως η πρώτη εντύπωση είναι πολύ σημαντική για να τραβήξουμε και να κρατήσουμε την προσοχή του επισκέπτη. Η γενικότερη διαρρύθμιση, ο χρωματισμός και τα στοιχεία που θα συμπεριλάβει ο καθένας στη δική του Αρχική Σελίδα δείχνουν πάρα πολλά για την εταιρεία του, καθώς η Κεντρική Σελίδα ευθύνεται για την πρώτη εντύπωση που δημιουργείται στο χρήστη που χρειάστηκε να επισκεφτεί την ιστοσελίδα. Εξάλλου, σύμφωνα με επιστήμονες, αυτή η πρώτη εντύπωση δημιουργείται μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου και, αφού έχουμε καταφέρει να κερδίσουμε το χρήστη ή να του κινήσουμε την περιέργεια, το επόμενο βήμα είναι να παρέχουμε ό,τι αναζητά.

Στόχος κάθε ιστοσελίδας είναι να περνά στον επισκέπτη ένα ξεκάθαρο concept για το προφίλ της εταιρείας. Τα χρώματα και τα γραφικά στοιχεία είναι αυτά που θα δημιουργήσουν τη διάθεση που επιθυμείτε στους επισκέπτες σας, με τελικό αποτέλεσμα να έχει δημιουργηθεί μία ιστοσελίδα μοντέρνα και πρωτότυπη που θα εξυπηρετεί τις δικές σας ανάγκες και θα μεταδίδει το δικό σας μήνυμα. Ποτέ δεν παραλείπουμε να αναφέρουμε στους πελάτες μας πως η μεγάλη πρόκληση στη δημιουργία μιας πλήρους Αρχικής Σελίδας είναι να ενσωματώνει όλα αυτά τα στοιχεία που επιθυμούν, να δημιουργεί την εντύπωση που τους αρέσει, αλλά να μην είναι “υπερφορτωμένη”. Κρατήστε το αυτό στο νου. Αν η Αρχική Σελίδα είναι κουραστική για τον επισκέπτη, την ίδια γνώμη θα καταλήξει να έχει και για την εταιρεία που αυτή η ιστοσελίδα αντιπροσωπεύει.

Ένα ακόμη σημαντικό κομμάτι που συχνά παραλείπεται είναι ο “χάρτης” της επιχείρησης. Φροντίστε να υπάρχει ένα κομψό και ξεκάθαρο μενού που θα βοηθήσει το χρήστη να συνεχίσει την πλοήγησή του προς ό,τι τον ενδιαφέρει. Γενικά, είναι καλό ο καθένας να νιώθει άνετα στις ενότητες της ιστοσελίδας σας και να περάσει όσο το δυνατόν περισσότερη ώρα διαβάζοντας ή κοιτώντας αυτά που του προσφέρετε. Με αυτόν τον τρόπο εξοικειώνεται στο περιβάλλον που έχετε δημιουργήσει και αυξάνονται κατακόρυφα οι πιθανότητες να επιστρέψει σε εσάς, εφόσον γνωρίζει που θα βρει αυτό που αναζητά.

Δημιουργήστε ιστοσελίδα φιλική προς το χρήστη!

Υπάρχει ένας αριθμός επισκεπτών που θα βρεθεί στη σελίδα σας είτε από διαφημίσεις, είτε κλικάροντας σε κάποιο από τα προφίλ σας στα κοινωνικά δίκτυα. Πρόκειται, δηλαδή, για άτομα που δεδομένα ενδιαφέρονται για κάποιο στοιχείο στην ιστοσελίδα της επιχείρησής σας και δική σας δουλειά είναι να κάνετε την πλοήγησή τους εύκολη, χρηστική και γρήγορη.

Εφαρμόστε ύφος απλό και προσιτό στα κείμενα και φροντίστε να παρέχετε αρκετές πληροφορίες για κάθε θέμα. Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στις υπο-σελίδες που είναι συνδεδεμένες με τις διαφημίσεις και τα social media, τις λεγόμενες landing pages, καθώς αυτές είναι οι πρώτες “στάσεις” των νέων επισκεπτών. Στη συνέχεια, σιγουρέψτε πως υπάρχουν αρκετά στοιχεία για να συνεχίσει ο επισκέπτης σε άλλα μέρη της ιστοσελίδας, χωρίς πολλή αναζήτηση και προσπάθεια.

Επίσης, καλό θα ήταν να παρέχετε και την αντίστροφη διαδρομή, από την ιστοσελίδα, δηλαδή, προς τα κοινωνικά δίκτυα, στο blog σας ή να επισημαίνετε κάποια υποενότητα. Φυσικά, θα ολοκληρώσετε την προσπάθεια να μετατρέψετε τον επισκέπτη σε πελάτη παρέχοντάς του εύκολη πρόσβαση στη φόρμα επικοινωνίας ή την εγγραφή στο newsletter σας, η οποία έχει την ξεχωριστή σημασία της!

Βασικό βήμα για τη δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης μεταξύ μιας εταιρείας και των πελατών της ή του ενδεχόμενου κοινού είναι μια απλή φόρμα επικοινωνίας. Έχει μεγάλη σημασία να μπορούν οι υπάρχοντες πελάτες να αξιολογήσουν τα προϊόντα που προμηθεύτηκαν ή τις υπηρεσίες που τους παρασχέθηκαν, όπως και οι υποψήφιοι πελάτες να μπορούν να εκφράσουν τις απορίες τους και να ζητήσουν διευκρινίσεις. Είτε πρόκειται για παροχή υπηρεσιών, είτε για ηλεκτρονικό εμπόριο, ακόμη και για ένα απλό blog, η άμεση απόκριση στις απαιτήσεις και η αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών είναι που μετατρέπει τους περαστικούς επισκέπτες σε μόνιμους.

Επομένως, πρέπει εξαρχής να προβλεφθεί η μορφή της φόρμας επικοινωνίας ώστε να είναι απλή και χρηστική, να βρίσκεται πολύ εύκολα και να παρέχει επαρκή στοιχεία στον επισκέπτη, όπως αυτή εδώ. Αν, λοιπόν, δουλεύετε αρκετά μέσω τηλεφώνου, καλό θα ήταν αυτό να αναγράφεται σε εμφανές σημείο σε όλες -ή τουλάχιστον τις περισσότερες- ενότητες της ιστοσελίδας σας, ενώ, αν για οποιονδήποτε λόγο προτιμάτε τη χρήση ηλεκτρονικής φόρμας επικοινωνίας, σκεφτείτε τη λογική ενός αντίστοιχου πλευρικού μενού. Το Α και το Ω κάθε επιτυχημένης εταιρείας είναι οι ικανοποιημένοι πελάτες και όλα ξεκινούν από την αποδοτική επικοινωνία.

Χτίστε την εικόνα σας όπως εσείς τη θέλετε!

Πολλοί είναι οι επισκέπτες που, πριν εμπιστευτούν μια ιστοσελίδα, είτε για αγορά είτε για τις απόψεις που εκφράζονται, πάντα φροντίζουν να διαβάσουν την ενότητα “About” ή “η Εταιρεία μας”, προκειμένου να μάθουν περισσότερα. Αυτό που έχετε να κάνετε εσείς είναι να εξηγήσετε επακριβώς τι μπορείτε να τους παρέχετε, πως μπορούν αυτοί να επωφεληθούν και, επιπλέον, να τους δώσετε μερικούς λόγους να σας προτιμήσουν. Όπως πάντα, η ατελείωτη μακρηγορία για το πόσο φοβερή είναι η εταιρεία σας και πόσο πρωτοποριακή είναι που επιλέγεται από όλους καταλήγει να κουράζει. Επικεντρωθείτε στα κύρια θετικά στοιχεία, ειδικά σε σχέση με τον ανταγωνισμό, και προσπαθήστε να κάνετε τον αναγνώστη να ενδιαφερθεί για όσα μοιράζεστε.

Στο τέλος αυτής της ενότητας, μάλιστα, μπορείτε να συμπεριλάβετε μια συλλογή από φωτογραφίες του χώρου εργασίας της εταιρείας σας, ή των εργαζομένων “επί το έργον”, να επισημάνετε τη δράση ή τις διακρίσεις σας και να καλέσετε τον επισκέπτη να ανακαλύψει περισσότερα στους λογαριασμούς σας στα κοινωνικά δίκτυα.

Γενικά, ο σχεδιασμός ιστοσελίδων είναι μια συνάρτηση δύο παραγόντων: του πόσο καλαίσθητο είναι το τελικό αποτέλεσμα, το οποίο κρίνεται από την εντύπωση που προκαλεί στον επισκέπτη, και του κατά πόσο μπορεί να τον εξυπηρετήσει σε αυτό που αναζητά, είτε πρόκειται για αγορά είτε για πληροφορίες είτε για οποιονδήποτε άλλο λόγο κατέληξε στην ιστοσελίδα της επιχείρησής σας. Σκεφτείτε μια γυναίκα που φοράει ψηλά, καλαίσθητα τακούνια, τα οποία παράλληλα είναι και βολικά! Αυτό είναι το στοίχημα που οφείλει να κερδίζει κάθε ιστοσελίδα.

Από εκεί και έπειτα, το μόνο ζητούμενο είναι να την προωθήσετε και να την κάνετε γνωστή στο κοινό.

Το άρθρο ανήκει στη κατηγορία Blog. Πατήστε για να δείτε παρόμοιες δημοσιεύσεις μας.


Αυτό το άρθρο έχει γραφτεί από την ομάδα της WebGrab η οποία κατέχει τα πνευματικά δικαιώματα.

Εάν θέλετε να αντιγράψετε ή να εκτυπώσετε αυτό το άρθρο παρακαλούμε ακολούθηστε τους κανόνες εδώ "LINK"



Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>